Friday, November 07, 2008

I´m losing it

Jag har tappat geisten för min blogg! Det kommer knappast som en överraskning för dig som följer Babban, för mindre frekventa och mer ointressanta inlägg har bloggen sällan skådat. Jag tror att det är lite mycket just nu, jag varken har tid eller lust att reflektera över saker och ännu mindre tid att formulera dem.

Så här är det: Jag ger mig själv en chans till. Om jag inte piggnat till under helgen och fyllt på med tankar tar jag helt enkelt en time-out.

Det kanske är dags för det.

Förvalta har jag aldrig varit särkilt bra på och kanske har bloggen blivit något som jag mest håller vid liv. Jag ger den ingen energi och har inte gjort på ett tag, då är det heller inte givande för någon.

Men vi ger det över helgen va?

Jag ska sova, springa och må gott. Kanske räcker det för att komma igång igen.

2 comments:

Anonymous said...

Kom igen!!!!

Lisa and Anders said...

Kanske lite till då... ;)