Saturday, November 15, 2008

Lite kvar av dagen

Om en timme ska vi äta fyra-rätters-supé. Kroppen är lite trött efter gympasset, men huden är som en nytalkad barnarumpa efter den ungerska lerinpackningen.

Vi ska ta ett glas champagne i baren innan och om jag bara får tag i lite kontanter tänkte jag ta sex minuter i solariet. (Under mina glansdagar solade man svettigt och glatt minst 30 minuter, vad har hänt?)

Mia Skäringer är här. Jag hörde henne i damomklädningsrummet tidigare. Först bara hennes röst och jag tänkte vad lik roliga Mia hon låter, en helt perfekt imitation, och så vände jag mig mot henne och så var det hon. Kul. Om jag vågar ska jag bjuda henne på en drink och göra high-five med henne.

Sedan ska jag läsa vidare i Dödgrävarens dotter.

Sweet helg!

2 comments:

Mimmi said...

Låter som en väldigt trevlig och härlig helg!

Mimmi said...
This comment has been removed by the author.