Monday, October 06, 2008

Klippdags


Jag ska klippa mig på lunchen och min frisör har länge tjatat på mig att göra mig av med min sorgliga lilla tofs och göra en kortare variant. Jag har skruvat på mig och sagt att ”nästa gång, då är jag nog redo”. Det har jag sagt i ett och ett halvt år nu. Jag tror inte hon köper det en gång till. Jag tror hon klipper till mig (hej hej Arne Hegerfors) helt enkelt och så kan vi ju inte ha det.

Så under helgen har jag gjort min läxa, letat bilder på frisyrer jag gillar. Just nu gillar jag stilikonen (som hon kallas) Josefin Crafoords frisyr väldigt mycket.

Och så tänker jag att om hon nu kallas stilikon så kan det ju inte vara fel.

Tjipp tjopp, om en timme ryker tofsen.

1 comment:

Anonymous said...

Jag som såg det kan ju säga som det är. Snyggt. Riktigt snyggt, Bobby.