Tuesday, May 30, 2006

Lite som Ronaldino.

Jag är med i veteranlaget i fotboll... och det har startat minst sagt knackigt den här säsongen. Veteranernas veteraner brukar skryta om att de minsann brukar vinna den här serien, men i år har segrarna lyst med sin frånvaro. Jag tror ändå inte att det beror på de fem nyförvärven (läs: föryngrarna) av vilka jag är en. Vi är ju eeeehh... nästan vältränade. Eller tränade i alla fall.

Idag vann vi med 6-2 hemma på gruset. Vi spelar verkligen bedrövligt, men kul är det.

Och Barbara gjorde minsann tre mål.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta ett foto på min blånagel och lägga ut. Vad säger ni? Vem är för och vem är emot?

2 comments:

Anonymous said...

First of all, congrats to your goals.

By reading these short postings, I think I´ll start to know you kind of type, so therefore I´ll recommend you to NOT put this little blue nail on the web by the simple reason to not embarrass yourself. It´s not even blue, it might have a fragrance of a blueish tint in the nail but thats totally healthy. Perhaps you feel pain in the toe, but thats just the muscles that has been working out for a while.

So, take a good night sleep and let the toe rest, it will be fine again. Promise.

Sincerely, Dave

Anonymous said...

Nä tack....