Thursday, September 25, 2008

Mass of Books


Jag var på bokmässan en sväng mol allena i går. Förutom att jag lätt skulle kunnat handla upp hela lönen och fick lägga starka band på mig själv var det som vanligt en väldigt trevlig tillställning.

Jag lyssnade lite på Martina Haag, noterade att Camilla Läckberg var betydligt nättare än vad jag förställt mig och, nu kommer det viktigaste, hade ögonkontakt med sammetsögat själv - Jonas Hassen Khemiri.

Det hela slutade med ömma fötter och minus 900 spänn på lite olika konton (ibland använder jag alla tre kontokorten bara för att känna att det blir lite billigare, eller åtminstone inte samma käftsmäll på ett konto) och fem kassar böcker.

På bilden ser ni några av inköpen, den översta är nästa huvudbok i Bokcirkeln och fyndades för härliga 30 spänn.

3 comments:

Blancaflor said...

I hate you! Jonas Hassen... :)

Anonymous said...

Ron Jeremy har skrivit en bok...en självbiografi...
Den tar upp vardagliga problem som håriga ryggar, bära alldeles för tunga saker och om glädjen att frossa i underbara veneriska sjukdomar.
En bok om den sanna kärleken.
Och livet som en hårig köttbulle.

Och jag ha just köpt den boken!
Tjohooo!

Lisa and Anders said...

Du har alltid haft näsa för god litteratur Homer...
;)