Monday, August 25, 2008

Det tar på krafterna


Ojsan. I huvudet är det urblåst efter en dag på kurs. Jag har lärt mig massor, träffat kreativa team från både Köpenhamn, Frankfurt och Istanbul. Jag har förstått att man kan förlora en idé, innan man ens visste att man hade den. Jag har fått energi, och griskött till lunch.
Och jag har druckit en Tuborg Klassic minsann.

Nu ska jag snabbt svida om för det ryktas om tapas lite längre bort på gatan.

Eventuellt återkommer jag senare med lite insikter, eventuellt somnar jag med kläderna på. Vi får se.

3 comments:

Anonymous said...

"Till tonfisk bör man helst ha ett musicerande vin."

//!

Göran said...

bidde det några insikter vid uppvaknadet?

Lisa and Anders said...

Oj, jag är som en helt ny människa! Massor av nya insikter och nya idéer att ta med mig...