Monday, February 18, 2008

Kom igen, mösa er iväg nu. Seså!

Jag har helt glömt att rapportera om en jättehändelse!

I fredags.

Bio. Två vuxna.

Jag minns inte när det hände senast. Tror det kan ha varit The Squid and the Whale för ungefär femhundra år sedan. Men som sagt, i fredags var det så dags. Eftermiddagsbio visserligen, men ändå.

Valet föll på Juno och jag vet inte om det är bristen på biobesök eller om den faktiskt var så bra, men jag grät. Och jag skrattade. Och jag gillade.

Det får bli mitt tips till alla er som inte heller får till det.

Juno! Se den!

3 comments:

Anonymous said...

Hjälp! Jag har förgäves försökt hitta var man kan bada tunna på Tjörn, men det närmaste jag kommer är din blogg. Kan du skriva en kort notis om vad stället heter?

Lisa and Anders said...

http://web.bjorholmensmarina.se/

Lycka till!

Anonymous said...

Tackar o bugar! Äntligen kan jag fly Göteborg över helgen :)
Jag vet bara ett ställe till som har tunna, och det är Suderhälsan långt ute på öster på Gotland. Vid världens ände ungefär. Var där under julen :)