Thursday, February 21, 2008

Prinsessklubba?

Planeringspatrullen går på högvarv för tillfället, prinsesskalas ska gå av stapeln och passande presenter måste införskaffas. För att balansera upp alla rosa glitterdrömmar och bebisönskningar och dockserviser tänkte jag att hon även skulle få något hhhrmm riktigt i presentkorgen också...

Satte så full fart mot närmsta sportbutik för att hitta en innebandyklubba, helst i rosa.

Tror ni att det finns?

Det blev ett stort nepp. Lila då? Lika illa är jag rädd. Guld? Silver? Glitter?

Nej nej nej.

Men gott om blått. I kombination med svart. Eller neongult och svart.

Till slut hittade jag i alla fall en orange klubba som jag parade ihop med en orange boll.

Nu får jag kontakta klubbtillverkare och tipsa om prinsessklubban.

Kan bli en hit det här. Men jag väntar nog ändå med att säga upp mig från jobbet.

No comments: