Monday, March 31, 2008

Behöver hjälp

I födelsedagspresent till mig själv tänker jag ge ett klädesplagg. Det känns som det var evigheter sedan jag köpte något roligt (och dyrt) och för tillfället brottas jag med mig själv om jag ska satsa på ett par riktigt trevliga jeans, eller en praktiskt varm huvtröja.

Jeans nöter jag å ena sidan ner varje vaken timme. Jag gillar jeans. Jag behöver uppdatera jeans. Jag tror att jag kommer att tycka om den här lite högre modellen med utsvängda ben.

Eller så går jag helt enkelt och pyntar upp för en varm och gosig huvtröja som jag kan stå och vara varm och gosig i när sonen spelar fotbollsmatcher frusna vårkvällar eller när jag drar skrindan till sjön för att grilla en kvällskorv eller när jag går på Blåvitt och spelet inte värmer.

Jeans.

Huvtröja.

Glam.

Praktisk.

Jag vet faktiskt inte. Kan inte ni avgöra?


Ska jag köpa jeans eller huvtröja?
Glammiga jeans
Praktisk huvtröja
  
Free polls from Pollhost.com

No comments: