Thursday, March 13, 2008

57 channels and nothing on

Om jag inte somnar på kvällarna så händer det att jag ser på TV. Och som alla andra har jag mina favoriter. Just nu är det:

Californiacation (TV4 torsdagar)
Tell me you love me (Canal+ fredagar)
Rent hus (TV4 onsdagar)
På spåret (säsongen slut annars fredagar)
Champions League, Premier League (så ofta jag kan och helst då Arsenal)

Rent hus tänker du? Ja herregud vad jag går igång på hur äckligt grisigt blir beboeligt. Det är som en mental rening, en pånyttfödelse och jag blir verkligen sugen på att köpa varenda antibakteriellt spray Maxi kan uppbringa.

Vad ser du helst på TV?

3 comments:

Anonymous said...

Tell me you love me har blivit en favorit här med. Vi fastnade en fredagskväll i värsta sexscenen, jag började kolla på klockan och undrade om de visar porr så tidigt på kvällen på canal plus. Nu sitter vi båda helt fascinerade och diskuterar varje gång om de "gör det" på riktigt eller inte. Vi brukar också prata om vilket par vi liknar mest. Vi vill båda få det till att vi måste ju vara yngre än de som just blivit gravida, vi kan ju inte vara lika gamla som de med två barn ( dom vill man ju inte likna på något sätt). Nåja, en bra serie är det i alla fall!

Lisa and Anders said...

Exakt! Gör de det eller gör de det inte på riktigt? Ser väldigt autentiskt ut måste jag säga.

Bra serie, helt rätt!

Homer said...

Allt med Jenna Jameson och Briana Banks.
Kvalitativ porr med massor av djup o värme, heheheh.