Friday, March 14, 2008

Funky eller punky?


Jag köpte en ny tisha igår. Jag tyckte att den var jättesnygg och alldeles lagom rock´n´roll för en medelålders käring som jag håller på att bli.

Sen tog jag på mig den, la till en kofta från H&M och en sjal från Thailand och gick iväg till jobbet. Nu tänker jag att balansen mellan patetisk/desperat och avslappnat punkig är hårfin.

Jag vet fortfarande inte vilken sida strecket jag befinner mig på.

Speciellt inte när jag tar på mig mitt nya läppstift i.d. sassy som går i orange ton.

2 comments:

Anonymous said...

Det är insidan som räknas...

Anonymous said...

Du vet när dom där killarna som är 45 går på nattclub för 20 åringar. Bakåtslickat, solbrända, feta fast med lite pengar på fickan. Sån är du inte vare fall...

Jag säger nog tummen upp. Och det orangea missade jag helt. Sorry.