Wednesday, August 22, 2007

Eller vad fan

Nästan alla ord börjar på S.

5 comments:

Anonymous said...

Visst - bosktaven T följer ju direkt på bokstaven S så då är det inte konstigt att man kan slinta lite...

Koffein intravenöst idag?

Lisa and Anders said...

Skärpan är inte vad den varit... Men jag köper det där med att T följer direkt på S, det var nog så jag menade - egentligen!

Anonymous said...

Gott att mossan kan sina bokstäver fortfarande, i alla fall! /Haggan

Anonymous said...

Bruce efternamn börjar på S...får jag ett pris nu av något slag?

Ge mig ett pris för satan!!!! (åh, satan börjar med ´s´,hehehehe)

Anonymous said...

"Jenna Jameson tog ut bröstimplantaten Och nu ger hon upp porren – för gott."

Sorg...(åh, även det börjar på ´S´!!!!!)

Kan NÅN förklara VARFÖRVARFÖRVARFÖR!!!! Som om Zlatan (å, också ´S´, typ!!!) skulle lägga av idag!!!

Vad ska jag nu kolla på???
Snyft..Ah...´S´igen...visst?