Friday, August 24, 2007

Vad hände?

Urk.

Är svårt bakis idag.

Hela världen gungar i takt med att en skön spya glider upp och ner i strupen och inte riktigt kan bestämma sig för om den ska fortsätta att misshandla diafragma och magmunnen eller om den faktiskt ska se till att komma ut. Upp. Än så länge är den kvar inombords.

Kundmöte klockan 10. Långsamt plågsamt ställde jag mig i duschen. Borstade tänderna. Deo. Mascara. Men det kunde ändå inte maskera hur jag egentligen mår. Kanske för att kroppen är S-formad och inte klarar att sträcka på ryggen, jag vet inte.

Funderade på hur jag skulle klara att gå till vagnen.

Ringde en taxi.

Vilken loser jag är.

2 comments:

Jonna said...

Men med en sådan dagen efter borde väl dagen före ha varit våldsamt lyckad, eller?

Lisa and Anders said...

Det är svårt att tänka på något trevligt när kräkan åker hiss...men jag vill minnas att det var micket trevligt;)