Wednesday, October 17, 2007

Im out of control


Facebook.

Jättekul.

Speciellt om man inte har någon som helst kontroll över funktionerna. Så fort jag går in på den där X Me-prylen så skickar den iväg kittlingar eller kärlek eller lite hederlig spanking helt utan min vetskap. Jag tittar på alla små boxar och rutor och ikoner och sen väljer jag att inte göra någonting. Lite feg sådär.

Då förstår ni att jag blev lite förvånad i morse när jag hade blivit spankad på skinkorna av tio olika personer.

Sen såg jag att det var jag som började.

Det föreligger ju en liten risk med funktioner man inte kan kontrollera. Undrar just vad min revisor, min nya arbetskamrat och min kompis man tycker om att jag snärtade dem på stjärten.

Jag tror jag får hålla mig borta från Facebook ett tag.

Det är på tok för farligt.

3 comments:

Anonymous said...

4:35 pm.... är inte det arbetstid??

Lisa and Anders said...

sa han 5.10... du klarade dig precis!

Anonymous said...

Spank? Mr Bucc...spank?????!!!

Heheheheehe.