Monday, October 01, 2007

Sånt jag såg och sånt jag inte såg

Jag fanns som stöd till de blåvita, nedbäddad i soffan med ett glas havtornsjuice och med TV:n på behaglig volym. 3-0, jag vet inte hur det gick till för jag lyckades missa alla mål. 1-0 innan jag slått på TV.n, 2-0 när jag och sonen var och lämnade en inbjudan till en granntjej och ta mig fan 3-0 när jag när jag läste för barnen. Ändå såg jag säkert 75 minuter av matchen.

Det såg bra ut. Det kunde blivit både fyra och fem noll, men bara om jag hade gått på toaletten och lånat ägg av grannen.

Jag är glad, Blåvitt är på allvar med i diskussionen. De körde över Bajen idag, det såg jag i alla fall.

4 comments:

Anonymous said...

Jag var där - och såg alla målen! Sicket självmål... det skulle gjort vilken forward som helst avundsjuk. Kliniskt!

Blåvitt var som små rosarandiga Duracellkaniner - speciellt Alexandresson!

Anonymous said...

Hellre guldet till DIF än till IFK...
Kul också att se hur bra Bajens mittfält stod upp. Nästa gång hoppas jag, från det innersta av mitt lilla hjärta, att någon - skit samma vem - sparkar Hyséns ledband åt h-te.
Så de så!

Anonymous said...

Varför så aggresiv homer!?

Anonymous said...

Jag e inte aggresiv, jag e Emo.