Monday, October 01, 2007

Synsk Babban

Ikväll avgörs det med största sannolikhet för Blåvitts del. Hemma mot Hammarby, iklätt rosarandigt och med tretton dimmiga gråtunga grader över Ullevi.

Jag planerar att sitta i soffan med knastrande björkved, Canal+ och en kopp te.

Och i och med att jag var så intuitiv senast när jag bara kände att Wernbloom skulle trycka in bollen efter bara 3 minuter så måste jag ju våga mig på ännu ett drag.

Idag sätter jag en slant på Gustaf Svensson. 1-0 på nick.

Glöm inte var ni hörde det först.

3 comments:

Anonymous said...

Hur stor kan den här j-la bajskorven bli??!!!!!!
Hoppas innerligt att hela j-la kabelnätet brakar samman uti förorten, så kan du ligga där i soffan med hela munnen full av cashew nötter å undra vad f-n var det som hände?
IFK, som ett enda stort j-la Pridetåg.

Anonymous said...

Synska Babsan - varför inte se det på plats?

Själv tror jag på ett första hysénskt måljubel!!!

Lisa and Anders said...

Helt enkelt för att inget slår en skön soffa, en brasa och varm dryck. Dessutom nära till sängen när jag blir sömnig och ingen parkeringsbrist.

Babban är bekväääm.