Monday, October 22, 2007

Jag och Arne

Det är väldigt underhållande att sitta i soffan här hemma med mig och med Arne Hegerfors som expertkommentator. Vi tycker nämligen helt likadant, bara det att Arne är steget efter mig hela tiden.

Så här kan det låta:

(Jag): Vad snabb han är, Rangiere.

(Arne tre sekunder senare): Han är ruggigt snabb, Rangiere.

(Jag): Oj då, tre passningar på raken (lätt sarkastiskt om när Blåvitt gick till anfall)

(Arne två sekunder senare): Oj då, tre passningar i en följd (också sarkastiskt om när Blåvitt gick till anfall)

Så där håller vi på, Arne och jag, matcherna igenom. Mr Buzz tittar frågande på mig, börjar vända på soffkuddarna och muddra mig för att se om jag har någon mikrofon eller direktlina med kommentarer till Arne i studion.

Såklart jag inte har. Det är något psychic säger jag.

Mellan mig och Arne.

No comments: