Tuesday, August 22, 2006

Kom an bara!

Ni vet hur man går omkring i livet och gör sig redo. När jag var fjorton solade jag i kokosolja på Cypern så att jag kunde glida fram i (alldeles för) korta jeansshorts på stan när jag kommit hem, när jag var tjugotvå tränade jag backträning på fredagkvällen för att kanske, någon gång, vara redo för Allsvenskan.

Nu har jag jobbat i som copy i sju år och inte tänkt på annat än hur jag ska göra mig redo för Forsman & Bodenfors.

Men när är man tillräckligt brun, snabb eller vass?

Blir man någonsin redo, med egna, kritiska mått mätt?

Mitt nya jag säger kom an bara. FB, jag är så redo jag kan bli.

Ska bara sola lite.

4 comments:

Blancaflor said...

OT: varför har kommentarera nedan försvunni? Jag vill veta vem den överste är!! :(

Anonymous said...

Var det inte du som blev frilansare precis? Har du redan tröttnat på det?

P.S.
På förra inlägget kan man inte kommentera, men varför lade du upp samma bild tre gånger?

Lisa and Anders said...

Fredrik: Jag vet... men man får väl drömma?

Blanca: Mannen överst sa jag ju till dig: José Mourinho, tränare i Chelsea och läckerbit.

Båda: Jag kan inte få tillbaks kommentarerna på det inlägget! Mac-fel tror jag, inte lika som på PC:n på jobbet. Solly.

Blancaflor said...

Det är klart att han är latino! :)))