Sunday, August 13, 2006

Mandomsprovet

Är lite för mätt, börjar oroa mig för att jag faktiskt ska cykla runt på damcykel med cykelkorg och hittar inte min vattenflaska. Igår kväll laddade jag upp med fisksoppa och vitt vin. Börjar tro att jag inte tagit Herkules Stordåd med den aktning och respekt som det kommer att kräva.

Om en timme är det dags. Urrr, det såg kallt ut i sjön... Och så den j-a cykeln.

Men å andra sidan, om tre timmar sitter jag här. Ett glas cola, en varm dusch och två kilo lättare. Barbara återkommer helt enkelt.

3 comments:

Anonymous said...

Å nästa grej blir...vadå? Simma uppe i Dalarna eller ta biken o trampa runt Vättern...

Lisa and Anders said...

Neeee, nu räcker det... Fast Göteborgsvarvet kan sitta löst till!

mattiasg said...

kolla järngänget på Hawaii iron man, det är där detta kommer sluta barbara:
''The Iron Man Hawaii 2005 Triathlon World Championship is the culmination of many qualifying events, all leading up to this competition. The race consists of a 2.4 mile ocean swim, a 112 mile bike race, and a 26.2 mile marathon run. Lest there be any slackers, (ha, ha), there is a time limit of 17 hours from start to finish.''
kör hårt!