Wednesday, July 04, 2007

Helt och hållet anonymt




Ni som är inne här titt som tätt har säkert noterat att jag försöker att hålla mig själv och min familj och mina vänner hyggligt anonyma. Att när jag fotar så visar jag inga ansikten.

I helgen var vi i Mollösund, jag gick loss med kameran i vanlig ordning och brukar tänka familjealbum å ena sidan och bloggfoton å den andra.

Jag antar att jag snart inte kommer att hitta fler sätt att gestalta mitt liv på utan att lyfta in ett ansikte.

Här är i alla fall Mollösund. Idylliskt och ansiktslöst.

4 comments:

Anonymous said...

Finns det något jag kan muta dig med så du eliminerar bilden där en viss röv ser ut som en ny världsdel.... Måste sätta mig in i hur GI metoden funkar - OMGÅENDE!!!!

Lisa and Anders said...

Hörru, det är vinkeln som gör det! Jag tycker bilden är fin. Du får helt enkelt lov att fokusera på något annat...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.