Friday, November 17, 2006

Åh vad spännande.

Jag har två högst åtråvärda galabiljetter in da house. Vi ska på invigning av nya Filmstaden Bergakungen och ryktesspridningen om vilka kändisar som dyker upp är såklart i full gång. Jag hoppas på Johan Gry, eller Mads Mikkelsen. Eller varför inte båda två?

Sitter just nu i guldklänning och väntar på min skjuts. Jag har bjudit med min gammal vapendragare från förr, hon ringde just och sa att de är lite sena. Hennes dotter hade bajsat igenom både blöja, byxor och bilstol.

Från det ena till andra. När bajset svabbats av ska vi dricka gratisdrinkar och mingla med kändisar på bästa tonårsvis.

Avapporterar i natt såklart.

2 comments:

Blancaflor said...

Later kul! Var ligger Bergakungen?

Lisa and Anders said...

Mitt på evenemangstråket som det kallas mellan Scandinavium och Ullevi. De har ju byggt på det sedan 1993...