Saturday, November 18, 2006

Kändisspotting

3 comments:

Anonymous said...

Jag har kräkts hela helgen....så där tokspytt...fattade inte varför men idag fick jag veta varför jag hade fått denna magåkomma i ett, låt oss säga ett presumtivt syfte: Min fru inhandlade två papperskorgar...á 1.500 :- jävla kronor styck!!!!! Å som för att blidka mig(!!!!) så köper hon dessutom ett par nya stövlar till sig(!!!!!) Hade hon lagt hela slanten på papperskorgar hade hon kunnat köpa ca 10 st. (vad fan man nu ska med så många papperskorgar...)
Vad e det för fel på den kvinnliga genen? Eller e det en total avsaknad av en??????
Och vad e det för fel på en papperskorg som kostar 50 kronor på Claes Ohlsson?????
HALLÅÅÅÅ!!!!!!!!!
Nu släcker jag ner.....

Anonymous said...

Ska man gissa vilken kändis?

Lisa and Anders said...

Ja det går bra.