Monday, May 07, 2007

37 km denna veckan ladies and gents


Okej, ni får räkna med en del inlägg om Göteborgsvarvet den närmaste veckan.

Idag skulle jag till exempel vilja slå ett slag för adidas.com/running där man, efter man blivit medlem, kan fylla i sina träningsresultat och få kilometertider och annat skojig inspiration.

Nu kan man ju fuska. Det är ingen som kollar utan man lämnas helt och hållet till sin egen, tvivelaktiga moral.

Därför är jag extra stolt över att kunna publicera ett helt ofuskat träningsveckoresultat.

1 comment:

Anonymous said...

Oj! Träningslistor, hmm. Inspiration kan jag nog inte hålla med om...

Träning:
3 pass, totalt 4,5 km. tid 54 min och 24 sek, 12.05 min/km.

Kalorier:
Massor i helgen... Bl.a. smöriga gifflar, choklad, Captain Morgan (ohoy, ohoy) och pizza (36 points enligt Tiffany Persson, lika mycket som i en Ciao-Ciao).

Form:
Nedåtgående.

Vikt:
Uppåtgående.

Men jag är en duktig löpare i teorin och som lever på gamla meriter:) Känns skönt att slippa varvet i år med, puh! Men nästa år.