Friday, May 04, 2007

Min egna husguide

På mitt förra jobb hade jag en kille som såg det som sin livsuppgift, eller i alla fall som sin arbetsuppgift att förse mig med tre-fyra nya sköna album i veckan. Det visade sig att vi hade väldigt snarlik musiksmak, med den lilla reservationen att jag hade fastnat i Bruce Springsteen-träsket och inte kommit loss.

Nu har vi inte jobbat ihop på nästan ett år. Och jag håller på att falla in i torka igen.

Vad dyker då upp? På posten förra veckan en cd med 124 nya, fräscha spår.

Kan redan nu säga att det här kan bli en favorit.

Pär Hagman & Cirkus Transmopol - Tramp On

3 comments:

Anonymous said...

Ja, ja.. jag skall skicka en oxå.

Lisa and Anders said...

Yeah right.

Anonymous said...

Barbara, gillar du chill-out musik? Kan lämna ett bidrag på skön bakgrundsmusik...