Saturday, October 07, 2006

Så här i halvlek är vi ganska nöjda

Snart är första halvlek mellan Sverige och Spanien avklarad. Innan matchen började och vi såg Spaniens laguppställning med Xavi, Torres, Villa, Puyol och de andra mot Petter Hansson, Spöket Nilsson och Elmander sa jag "det är lambs to the slaughter."

Å herrejävlar vad rätt jag hade. Fast helt tvärtom.

Johan Elmander. Jag blir nästan lite kär.

Anders Svensson. Kul att du är tillbaka i gammal god form.

Petter Hansson. Du får se ut hur du vill hädanefter. Sned näsa, vita blaffiga lår, rosa hy. Jag bryr mig inte.

För att förgylla kvällen ytterligare tävlar vi just nu om vem som kan komma på den mest kreativa harangen om den skitirriterande producenten.

"Fittproducent" leder knappt över "far åt helvete bonnläpp".

No comments: