Monday, October 16, 2006

Säg hej till mansgrisen!

Jag börjar ana att jag sitter fast i fel kropp. Jag gillar att skölja ner en stor stek med en liter öl, jag lyssnar gärna på en raspig Lundell, en raspig Springsteen, en raspig Dylan eller en raspig whatever. Jag frossar i varenda alster Bukowski någonsin producerat och jag drömmer om en tavla av Ernst Brunner.

Om friåret fanns kvar skulle det inte förvåna mig om jag valde att rusta upp en rostig Buick och köra tvärsöver Amerika med en bandana i håret.

Vem är jag?

I kvinna 33 bor en tvättäkta mansgris sextioplus.

Säg hej!

4 comments:

Anonymous said...

men som ändå duschar o fixar mascaran innan fotbollsmatchen..

Blancaflor said...

Låter sunt och intressant!
Fy för enelspåriga personlighter.

Jag bär pärlor, diadem och helvecka kjol, men har varit kär i Marilyn Manson och gillar tatuerade killar.

Anonymous said...

Välkommen tillbaka in i spelet Dick!

Anonymous said...

Så här e det: Musik från mannen i Monmouth (där har du ett rätt)
Boken SKA vara Memfisto av Mann (Handlar om den Store Skådespelarens strävan efter allas kärlek o blir polare med Göring o de andra nassarna)
Tavla: Grunewald eller Monet.
Summasummarum: Du hade 1 av 3.
OCH, mansgrisens kärlek e en feminstfitta!!!