Wednesday, April 11, 2007

Onsdag och klockan närmar sig 15.23

Jag slänger mig mellan texter om scenografer och texter om kex. Tar en kopp kaffe med röd mjölk, tänker på att jag vill köpa de där Acnejeansen med ett lilastick och lyssnar på The Bees. Jag vet att jag måste löpträna i eftermiddag men jag ser mer fram emot att äta yogurthkyckling med oregano och lägga mig på sängen med min bok. Jag cyklade inte idag, men jag tog en fullkornskaka till kaffet. Åt flera dagar gammal lax till lunch och bytte skor till min sexåring. Undrar om man kan ha svart klänning på dop och känner att jag nog är lite uttorkad. Nu ska jag skriva text om flygplan innan klockan blir fyra.

Another day another dollar.

4 comments:

Anonymous said...

Du har ett liv i sus & dus. Grattis.

Lisa and Anders said...

Jag vet inte det... Jag är nog bara en drömmare som har svårt att koncentrera sig på en enda sak.

Anonymous said...

Löpträna...tssss. Bara för människor med åldersnoja.

E said...

jag har också ångest för löpningen och dåligt samvete för att inte komma ut. Kanske en kväll tillsammans nästa vecka. /Ocean Swift