Monday, April 09, 2007

Pinfärskt var det här

Jag har märkt att jag inte är den enda bloggaren som helt tacklar av när det vankas ledighet. Hela bloggvärlden verkar gå in i en kollektiv paus, det finns inget nytt att läsa på favoritbloggarna.

När jag började blogga gjorde jag det ganska så mycket främst när jag var ledig. Semestern var en enda lång bloggdimma, om vi var på stranden så låg jag och funderade ut olika nya ämnen att skriva om, när vi var på utlandssemester och långt från en dator satt jag och gjorde noteringar och uppsummeringar i ett anteckningsblock.

Jag antar att första förälskningsfasen lagt sig. Bloggandet har blivit vardag som är lika med rutiner som betyder jobb.

Ändå sitter jag här på självaste helröda annandagen med tre pinfärska inlägg.

Varav ett handlar om att jag inte tänker börja blogga förrän i morgon.

No comments: