Wednesday, January 03, 2007

Det var inte han!


Idag blev någon besviken. Inte i Barbaradocka-klass, men ändå. Babbans blogg dyker upp som träff på de mest osannolika ställen.

Här vill jag också passa på att rentvå min käre sambo. Flera läsare har trott att jag beskrev hur min egen sambo smög upp ur sängen för att söka efter Barbaradockor på nätet.

För hans skull:

Så var det alltså inte. Jag kan nämligen se om det har varit någon inne på min blogg som sökt på Google efter något speciellt. Ibland är det "Barbara Buzz", men oftast inte. Det kan vara allt från "Guldklänning" till "Galasko" eller "Parkering vid Bergakungen". Väldigt många träffar handlar om just det inlägget, faktiskt.

Men den där Barbaradocke-spekulanten, han var någon tok från...kanske Norrland...eller Borås...inte vet jag. Det kan man inte se.

Så nu är sambon glad igen.

No comments: