Monday, February 26, 2007

Bafusin vs tolvan

Jag har varit en sväng på Apoteket och köpt Bafusin. Hade helt glömt av hur jävligt de smakade, men de bedövar ganska hyggligt fortfarande.

Visst serru, jag har råkat på en halsinfektion som håller på att reta upp mig ordentligt. Egentligen borde jag dra ett fett dunbolster över huvudet och ligga ner idag, men icke, här sitter jag på min arbetsplats. Plikttrogen as ever.

Förra veckan sprang jag två gånger a´12 km. I lördags skulle jag lagt löparspåret i brygga igen, men den här halsbölden var för envis. Jag har inte velat skryta så mycket om mitt långlöpande här på bloggen (även om jag kände mig o-er-hört duktig), men nu kände jag att det var på sin plats för jag tycker lite synd om mig själv.

Jag vet inte vad som retar mig mest. Vetskapen om att min nyvunna kondis sakta håller på att fepplas bort igen, eller det konstanta retandet av gamla flimmerhår som kittlar mig inifrån.

No comments: