Tuesday, February 20, 2007

Vad fan hände i The Departed?


Jag har hamnat i diskussion med en vän om hur The Departed egentligen slutade. Hon och hennes man blev oense om huruvida Jack Nicholson också var undercover.
Så vill jag inte alls minnas det hela, men å andra sidan var den full av förvecklingar och snabba puckar, så from time to time satt jag och sambon och tittade hålögt på varandra. Hoppades att den andra hade fattat.

Någon som har bilden klar för sig?

Vad fan hände i The Departed?

6 comments:

Anonymous said...

Hmmm middag med sexårige sonens kompis föräldrar och ni vet inte vad som hände egentligen.... biobesök och "The departed" och, japp, ni vet inte riktigt vad som hände????

Och vad hände egentligen med Audins vattenpump?????

Anonymous said...

Jag somnade efter 30 minuter så jag vet inte...;-)
/C, kom hit via din kommentar om kommentarer i SIlverfiskens blogg

Lisa and Anders said...

Kontorsråttan: Jag vet inte.

Anonymus: Tänte väl att någon skulle förbarma sig över 0 comments...på Sveriges populäraste blogg:)

Anonymous said...

Jag vet! Har nämligen en förbless att lägga onödigt i skallen och nödvändigt på gula lappar som jag slarvar bort. Han var skyddad av FBI så det kunde inte ta honom. Alltså, "nästan" undercover.

Anonymous said...

Jack var tveklöst FBI:s man. Han skyddade genom sina aktivteter nationens intresse mot i det här fallet - the BIG red threat.
/ J. Jazz

Lisa and Anders said...

I´ll be damned. Lustigt hur man kan se en hel film - och gilla den - utan att ha förstått den.

Sån är jag.