Ett snabbt och trevligt svar från Claes Jerveland:
Hej Barbara,
Tack för ditt målande mail nedan. Jag beklagar givetvis problemet med din Audi samt om du uppfattat att du hänvisats till olika personer. Din kontakt ska givetvis vara din lokala återförsäljare och av denne ska du få hjälp och raka besked. Som du säkert förstår kan inte jag per mail utlova ersättningar eller lösningar på enskilda kund förfrågningar. Vi loggar ditt ärende hos vår kundtjänst som tar över ditt ärende och ser till att du blir vederbörligen kontaktad.
Mvh
Claes Jerveland
ps Chefen för Audi Sverige är from oktober 2006 Jens Wetterfors ds
Så var ärendet tillbaka hos fotfolket. Fortsättning följer.
2 comments:
Äsch. Fy fan va kasst.
"Kundtjänst" i Claes ögon.
"Kundotjänst" i Babsans. Eller?
Ja kundtjänst har jag ju inte så mycket till övers för... Men de kanske är mer tjänstvilliga den här gången?
Post a Comment