Wednesday, February 21, 2007

Nu har morsan tänkt till

Här sitter vi igen. Klockan är 22.22 och Inter-Valencia är snart slutspelad. Henrik Strömblad och Gleen Hysén har betat av ännu en kväll i kommentatorsbåset. Henrik är inte lika överjävlig att lyssna på som igår och Glenn verkar vara lite irriterad på honom redan från avspark. Han kanske också fick klåda av Henkes ständiga tullande ur pluntan i går kväll, vad vet jag.

Tänk om man kunde slippa de här herrarna helt och hållet. Vem hade man då velat lyssna på?
Min sambo retar sig samtidigt på att jag kommenterar Cambiassos frisyr. Ingen annan gör ju det, säger jag. Och det borde de för den för sorglig.

Så slog en tanke mig. En HELT fantastiskt kreativ och nyskapande tanke.

Hur underhållande (snälla snälla snälla någon programchef lyssna på den här idén) skulle det vara om Klara Zimmergren och MIa Skäringer från radions Roll-on, fick kommentera en match?

I tell you.

Svinkul och totally memorable.

No comments: