Monday, February 26, 2007

Zero, nil, noll, inga.

Kommentera inte ihjäl er bara, folks.

2 comments:

Emanuel said...

Bara en tanke...
Jag tror att Barbara-bloggen är en läsa-blogg inte en kommentera-blogg. Så är det ju med vissa bloggar. Eller så är det såhär: fan va bra hon skriver, jag vågar inte kommentera med mitt fattiga fulspråk..
Vad tror du?

Från och med nu ska jag kommentera varenda gång jag är här! - Precis som du gör hos mig ;)

Lisa and Anders said...

Aj, den pilen tog rätt där den var ämnad... Jag tror att det kan vara lite som du säger, att det är en läsablogg. Fast jag gillar även när man kommenterar med ett "grymt" eller "kul" eller t o m "inget vidare idag Babban", behöver ju inte vara så utbroderande fulspråk.

Men du har rätt. Från och med nu ska jag själv kommentera friskt och glatt på din. (Bara att det jag tänkt säga oftast redan är sagt, flera ggr om...)