Friday, March 02, 2007

Babban moves on

Det slog mig att jag inte berättat slutet på Audihistorien. Jag är väl sådan till naturen, jag slår tillbaka med all min verbala kraft, kliar mig på hela kroppen i vrede, sliter mitt hår, sparkar på dörrar, brottar ner någon.

Sedan har jag ventilerat ut det och då släpper jag det. Ja i alla fall tills det blir aktuellt igen.

Jag blev tillbakaputtad in i systemet och efter en vecka ringer en flane från Audi Göteborg. Han beklagar beklagar beklagar beklagar, men det finns inget de kan göra.

Yeah, as if. Om de hade velat, är jag ganska säker på att de hade kunnat. Jag blev hänvisad till mitt försäkringsbolag och det var där jag släppte mina aggressioner.

En så trevlig man, med snabb service och ordning på loftet. Direkta instruktioner vart vi skulle skicka kvitton och vårt kontonummer.

Problem ur världen. TryggHansa hjältar. Babban nöjd.

Nu frisör-Jessica i Borås.

2 comments:

Anonymous said...

Jessica anar inte vilken vrede hon dragit på sig. Babbsan fattar inte vilka torped-känningar Jessica har.

Lisa and Anders said...

Shit. Boråsmobben?