Monday, March 26, 2007

Om att bli äldre

När man fyller trettiofyra är det inte med några större förväntningar om fina livsomvälvande presenter. Kanske var det just därför jag blev så glad över den generositet som flödade över mig i lördags.

6 grattis-sms.

4 grattissamtal.

2 teckningar.

2 biljetter till Konserthuset i maj.

1 intensivkurs i Snowboard i Idre 2008.

1 Eight Hour Cream.

1 vältummad Danielle Steel-bok för att påminna mig om mig själv som 17-åring.

1 Stig Larsson-bok (den fina Stig) ”Sov du så diskar jag”, för att påminna mig om att jag traskat en bit sedan Danielle Steel-eran.

1 biografi om Charles Bukowski.

1 sällskap som uppvaktade med jättegoda pizza slices, oliver och salami.

Med andra ord; jag är en lyckligt lyckligt lottad 34-åring.

Här kommer:

1 tack.

No comments: