I reklambranschen är vi bra på att snegla på varandra, på att beundra en bra idé och – ännu viktigare i den här ankdammen – att racka ner på en dålig.
Den här kampanjen för Lipton Green Tea blev i alla fall jag varm i hjärtat av. Och i vanlig ordning önskar jag att den låg i min portfolio och inte i JWT:s i Kairo.
3 comments:
Lite sent att kommentera ett så gammal blogginlägg - men jag behöver ett expertutlåtande:
Vad säger Babsan om Niveas senaste reklam för deo?????
Å herregud, jag har formulerat en tre-fyra blogginlägg om denna HEMSKA kampanj. Varför varför varför? Skulle jag vilja ha pärlor i armhålan?
Antar att störst skugga ska falla över produktutvecklingsgruppen men i alla fall.
Skämmes ta mig fan.
Ja, navelskådning har man väl hört talas om... men vilken normalt funtad människa och kvinna vill gå runt och titta på sina "vackra armhålor".....
Post a Comment