Wednesday, March 28, 2007

Hoppla, Lasse goes safe


Jag har alltid gillat Niclas Alexandersson, inte bara för att han till vardags spelar i rätt färger, utan för att han är både pålitlig och ganska grym.

Jag har samtidigt aldrig varit någon större hang-around till Chippen. Hans synthtofs störde mig så förbannat under VM, hans attityd och uttalanden och korkade grejer och Cafépremiärer med storbystade brudar rimmar väldigt illa med personer jag gillar.

Men en Chip i uttalad storform som bänkas till förmån för en som inte ens är i matchspel, då vet jag inte riktigt.

Luktar fegis Lasse.

Och det får jag nog äta upp hela kvällen. Med min känsla för profetior får jag säkert äta upp hela den blonda, torra synthtofsen.

Hoppas Ralf eller Glenn bjuder på något att skölja ner den med.

No comments: