Wednesday, March 28, 2007

Landskampsdags

Ikväll är det äntligen en landskamp av vikt igen! Pressen skrämmer som vanligt upp mig med historier om hattrick av den där Healy, om domaren som dömer lite som han vill och Lars-Roland pratar om arenan som en tolfte spelare. På förhand ser det ju minst sagt snårigt ut.

Men.

Zlatan är tillbaka och jag tror han är åtminstone liiiite sugen på att täppa till munnen på den svenska presskåren.

Chippen tror jag inte att jag skulle tycka om på något sätt om jag fick träffa honom in person, men hans form och självförtroende sägs ju vara grym.

Elmander, den lille divan kommer att springa springa springa med sina långa ben och sitt flytande steg, för i landslaget är han en riktig superkämpe.

Sen vet jag inte om Ljungberg och Isaksson, Mellberg och Hansson, Svensson och Källström hinner toppa formen tills ikväll.

Men jag tror vi vinner i alla fall.

Och så är jag väldigt nyfiken på om vi kommer att få se ett hemma-hos-reportage från Glenn Hysén.

2 comments:

Anonymous said...

Jaaa! Hemma hos Glenn vore ju underbart, vilket vardagsrum. Nu ser jag ännu mer fram emot matchen. Zlatan blandat med pösiga skinnsoffor!

Lisa and Anders said...

Det finns inget jag ser fram emot mer just nu. Give me pösig skinnsoffa! Give me juckapalm och en bonad på Liverpool-emblemet!