Friday, March 02, 2007

Konsten om att låtsas som ingenting

Jag skickade ett mms till min man med ett foto på mig själv. Han visste inte ens att jag hade klipptid idag och så klipper jag av typ 15 cm på längden. Tänkte att jag inte ville riskera hans hjärtstatus så jag skickade helt enkelt en bild med texten ”Morsan har skaffat page…”

Nu kom ett svar.

Spännande! Förmodligen har han en skön komplimang om att han aldrig sett mig så snygg, eller hur ska han nu kunna matcha en sådan kvinna, eller….

Hmpf. Tydligen inte.

2007-03-02 15:44

Något annat som ska handlas?

1 comment:

Anonymous said...

"Page"..det e väl en liten kille som agerade någon sorts bud på typ 1660-talet...
O dom hade pottfrisyrer...alltså har du en..o detta greppade din man blixtsnabbt...o en tjej i pottfrilla e INTE snyggt.

"Något annat som ska handlas?" syftar naturligtvis på ngt ångest dämpande...för vilken kvinna vill ha en pottfrisyr?
Tja..kanske i Götet...visst....visst.