Tuesday, March 06, 2007

Visserligen kund men inte Very Important

Det här verkar ju arta sig till värsta surbloggen. Välkomna välkomna alla nytillkomna läsare, här kan ni läsa om dålig kundvård, leverantörsproblem och mobiler som får fuktskador.

Jag tycker i alla fall, innan jag lämnar klagoträsket och tipsar om polkasteg eller hur du spetsar kaffet, att TryggHansas svar angående vår rapportering om maskinskada är betjänt av ett utrymme:

Hej!

Jag reglerar maskinskada på er bil.
Undrar om ni sökt goodwill på detta.
Detta då bilen inte har gått så långt och känns som detta
fel har kommit alldeles för tidigt.
Goodwill är något som verkstan själv kan bestämma
över och brukar ge det till trogna kunder.
Så innan jag betalar ut något så vill jag ha
besked om det.

Hälsningar skadereglerare Blablabla


Jag bara antar att vi inte räknas in bland Audis allra bästa kunder.

Inte heller att vi i framtiden kommer att göra det.

No comments: